Biuro veiklos organizavimas (skambučių priėmimas / nukreipimas, korespondencijos tvarkymas, svečių priėmimas, biuro prekių, darbo drabužių užsakymas ir kt.)
Sklandus įmonės vidinės komunikacijos užtikrinimas
Raštų, sutarčių ir kitų dokumentų rengimas
Bendrovės išduotų kuro kortelių administravimas
Komandiruočių organizavimas (viešbučių, bilietų, kitų reikiamų dokumentų užsakymas)
Personalo paieškos, adaptacijos ir mokymo procesų koordinavimas
Įmonės renginių organizavimas
Įmonės naujienlaiškio rengimas ir Linkedin profilio priežiūra
Kitos vadovų paskirtos užduotys
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas
Darbo patirtis administravimo srityje būtų privalumas
Labai geri komunikaciniai ir organizaciniai įgūdžiai
Loginis mąstymas, greita orientacija, laiko planavimo įgūdžiai
Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas
Geri raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai
Geri anglų kalbos įgūdžiai
Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija)
Įmonė siūlo
Visapusišką kolegų pagalbą darbo pradžioje ir tolimesnėje veikloje
Gerų iniciatyvų įgyvendinimo galimybes
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!