Atsakinga už įmonės kitų 5 filialų klientų aptarnavimo administratorių organizacnį sklandų darbą
Sutarčių ir įsipareigojimų su klientais, tiekėjais koordinavimas ir administravimas;
Korespondencijos ruošimas ir administravimas;
Vidinių ataskaitų ir veiklos audito tvarkymas,
Tvarkos kontoroje palaikymas, kanceliarinių prekių poreikio numatymas ir užsakymas;
Duomenų tvarkymas ir administravimas su susijusiomis valstybinėmis organizacijomis
Esamų ir naujų bylų su klientais kontrolė bei archyvavimas;
Klientų ir svečių priėmimas;
Kiti kontoros administravimo darbai.
Dalykinio etiketo išmanymas, preciziškumas, atsakingumas;
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
Administratorės (-iaus) darbo patirtis būtų privalumas;
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
Puikios lietuvių kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios, rusų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybė
Puikią darbo aplinką naujoje kontoroje Vilniaus miesto Naujamiestyje.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.