Būsite atsakinga (-as) už sklandų biuro darbo organizavimą, svečių pasitikimą ir techninę pagalbą pardavimo skyriams.
Pagrindinės užduotys:
• biuro veiklos organizavimas (skambučių priėmimas ir nukreipimas, korespondencijos paskirstymas, biuro aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis, kava/arbata, vandeniu ir kt.);
• svečių pasitikimas ir reikiamos informacijos jiems suteikimas;
• lėktuvo bilietų ir viešbučių užsakymas vykstantiems į komandiruotes;
• švaros ir tvarkos biure palaikymas (reikėtų prižiūrėti, kad atsakingi asmenys atliktų savo darbus);
• Įmonės duomenų bazių administravimas (papildoma veikla).
Reikalavimai
• biuro administravimo patirtis (1 metai);
• aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
• puikios lietuvių, geros anglų kalbos žinios;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• greitas reagavimas į prašymus, organizuotumas, noras ir sugebėjimas dirbti komandoje;
• raštvedybos pagrindai;
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Prisijungtumėte prie draugiško profesionalų kolektyvo, kuriam labai pagelbėtumėte šeimininkišku požiūriu į biuro valdymą. Turėtumėte galimybę iš arčiau susipažinti su statybų srities produktais ir naujovėmis bei tapti skandinaviškos įmonės dalimi.
Jūsų CV lauksime iki šių metų balandžio 6 dienos.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.