Biuro priežiūra bei administravimas;
Įmonės dokumentacijos bei korespondencijos tvarkymas;
Biuro aprūpinimas būtinosiomis priemonėmis, kanceliarinėmis prekėmis;
Svečių priėmimas, informacijos suteikimas interesantams;
Telefoninių skambučių priėmimas ir elektroninių laiškų srautų valdymas;
Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas;
Darbo laiko apskaitos administravimas;
Personalo dokumentacijos administravimas;
Personalo dokumentų atitikimo LR teisės aktų keliamiems reikalavimams užtikrinimas;
Darbuotojų mokymai; palaikymas; motyvavimas;
Kitos administracinės ir organizacinės bei su personalo valdymu susijusios užduotys.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
Panašaus darbo (biuro administravimo ir personalo valdymo) patirtis;
Būtinos anglų ir rusų kalbos žinios;
Darbo santykius reguliuojančių teisės aktų išmanymas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Iniciatyvumas, gebėjimas organizuoti darbą;
Komunikabilumas, kruopštumas, punktualumas.
CV siųsti – iki lapkričio 11 d.
Telefonas pasiteiravimui: 8-45 508526
www.panoden.lt
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą stabiliai dirbančioje įmonėje.
Geras darbo sąlygas ir visas socialines garantijas.
Darbo sutartis - terminuota.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!