- telefoninių skambučių valdymas, įmonės dokumentų ir korespondencijos ruošimas, registravimas, paskirstymas ir tvarkymas;
- įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
- klientų, svečių pasitikimas ir nukreipimas;
- biuro aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis;
- sėkmingos biuro veiklos užtikrinimas, organizavimas, tvarkos užtikrinimas;
- pagalba įmonės darbuotojams;
- vadovo pavestų užduočių atlikimas;
- kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
Reikalavimai
- aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- biuro administravimo darbo patirtis, (neprivaloma, bet privalumas);
- labai geros lietuvių žinios;
- geros anglų kalbos žinios;
- labai geras raštvedybos taisyklių išmanymas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Windows, MS Office);
- geri reprezentaciniai, organizaciniai ir komunikavimo įgūdžiai, mandagumas;
- kruopštumas, atsakingumas.
Įmonė siūlo
- darbą sėkmingai veikiančioje ir perspektyvioje įmonėje;
- kvalifikuotą specialistų bendradarbių komandą;
- visas socialines garantijas;
- profesinio tobulėjimo galimybes;
- geras darbo sąlygas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!