- įmonės vidaus ir išorės dokumentų judėjimo, administravimo ir saugojimo kontrolės užtikrinimas;
- telefono skambučių, el. pašto, informacijos srautų valdymas ir paskirstymas;
- įmonės dokumentų srautų valdymas: raštų ruošimas, registravimas, sutarčių ir kitų vidinių dokumentų koordinavimas;
- sklandaus biuro darbo užtikrinimas (biuro technikos priežiūra, kanceliarinių prekių užsakymas, svečių priėmimas ir kt.);
- pagalba vadovui bei įmonės darbuotojams kasdieniais, administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais;
- įsakymų, raštų ir kitų dokumentų rengimas, registravimas, saugojimas, archyvavimas.
Reikalavimai
- puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- labai geras lietuvių ir rusų kalbų mokėjimas (žodžiu ir raštu);
- geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- gebėjimas greitai susisteminti ir apdoroti informaciją;
- aukštasis išsilavinimas;
- kruopštumas, savarankiškumas, atsakingumas, sąžiningumas, punktualumas;
- administratorės darbo patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- stabilų atlygį;
- socialines garantijas;
- visas priemones efektyviam darbui;
- tobulėjimo, savirealizacijos galimybes įnešant į darbą savo idėjas ir pasiūlymus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!