Tavo atsakomybės bus:
Darbas su Microsoft Office Excel:
- prekių gavimo bei atkrovimo dokumentų pildymas Exel šablonuose;
- prekių informacijos valdymas Excel formate.
Darbas su Microsoft Dynamics AX verslo valdymo sistema:
- prekių gavimo / atkrovimo užduočių suvedimas, pildymas, registravimas, kontrolė;
- prekių pirkimo, logistikos paslaugų pirkimo dokumentų suvedimas;
- prekių pardavimo dokumentų generavimas;
- pirminių apskaitos dokumentų fizinis tvarkymas ir registravimas.
Reikalavimai
Jeigu Tu:
- turi gerus Microsoft Office Excel įgūdžius ir nori juos dar pagerinti;
- tau nesvetimi skaičiai ir tikslumas;
- gali komunikuoti rusų kalba (geras rusų kalbos mokėjimas - privalumas);
- anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
- turi buhalterinės apskaitos žinių (privalumas);
- ir, svarbiausia, turi noro mokytis.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
- karjeros ir tobulėjimo galimybes perspektyvioje tarptautinėje kompanijoje;
- puikias darbo sąlygas šiuolaikiškoje įmonėje;
- įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą;
- draugišką kolektyvą;
- kompetenciją atitinkantį atlyginimą ir įvairias skatinimo priemones.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.