- klientų aptarnavimo skyriaus darbo organizavimas ir kontrolė;
- skyriaus darbo procesų optimizavimas;
- aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;
- probleminių situacijų sprendimas ir pagalba darbuotojams;
- darbas su klientų konsultavimo centru (soc. tinklai, el.paštas, „livechart“, telefonu) : centro rodiklių stebėjimas, darbo procesų nustatymas, darbuotojų informavimas, mokymas ir pan.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas;
- vadovavimo patirtis;
- darbo patirtis klientų informavimo, konsultavimo ir paslaugų pardavimo srityse;
- klientų, su kuriais nėra tiesioginio kontakto, aptarnavimo kokybės užtikrinimo patirtis (e-komercijos sritis) - privalumas;
- mados prekių pardavimo išmanymas – privalumas;
- užsienio kalbos (anglų, lenkų (privalumas), rusų (privalumas);
- gebėjimas spręsti problemas bei atsparumas stresui;
- analitiškumas, strateginis mąstymas;
- greita orientacija.
Įmonė siūlo
- įdomų, atsakingą ir kupiną iššūkių darbą;
- profesinės savirealizacijos galimybes;
- puikias darbo sąlygas.
CV siųsti su nuoroda: "E- komercijos klientų aptarnavimo vadovas (-ė)"
Konfidencialumą garantuojame! Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!