• kokybiško prekių pardavimo proceso organizavimas (klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu dėl prekių užsakymo, pristatymo, apmokėjimo, grąžinimo ir kt. klausimais);
• su el. prekybos veikla susijusių dokumentų administravimas;
• asistavimas Elektroninės prekybos klientų aptarnavimo vadybininkams.
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas;
• labai geri bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas;
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
• anglų kalbos mokėjimas, rusų kalbos mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
• darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
• galimybę kelti arba įgyti reikiamą kvalifikaciją;
• laiku mokamą atlyginimą;
• galimybę dalyvauti kasmet organizuojamuose „Senukų“ renginiuose, krepšinio turnyruose, įvairiuose darbuotojų konkursuose ir apdovanojimuose;
• galimybę nemokamai stebėti „Žalgirio“ arenoje vykstančius renginius „Senukų“ VIP ložėje;
• papildomą sveikatos draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!