• kokybiško prekių pardavimo proceso organizavimas (klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu dėl prekių užsakymo, pristatymo, apmokėjimo, grąžinimo ir kt. klausimais);
• su el. prekybos veikla susijusių dokumentų administravimas;
• asistavimas Elektroninės prekybos klientų aptarnavimo vadybininkams.
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas;
• labai geri bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas;
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai; darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
• anglų kalbos mokėjimas, rusų kalbos mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
• darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
• kvalifikacijos kėlimo kursus ir karjeros perspektyvas;
• kompetenciją atitinkantį, laiku mokamą atlyginimą;
• galimybę dalyvauti kasmet organizuojamuose „Senukų“ renginiuose, krepšinio turnyruose, įvairiuose darbuotojų konkursuose ir apdovanojimuose;
• galimybę nemokamai stebėti „Žalgirio“ arenoje vykstančius renginius „Senukų“ VIP ložėje;
• papildomą sveikatos draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
Norinčius kandidatuoti prašome užpildyti gyvenimo aprašymą „Senukų“ tinklalapyje www.senukai.lt skiltyje KARJERA/Jūsų cv.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!