- 18 klientų aptarnavimo skyrių darbo organizavimas ir valdymas;
- Klientų aptarnavimo skyrių pardavimų apimčių didinimo užtikrinimas, darbo rezultatų analizė ir nuolatinis rezultatų gerinimas;
- Pardavimų procesų bei metodų tobulinimas;
- Kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas, klientų aptarnavimo rodiklių matavimas bei gerinimas.
Reikalavimai
- Vadovavimo patirtis telemarketingo arba tiesioginių pardavimų srityje (ne mažiau 2 m.);
- Sugebėjimas greitai reaguoti ir spręsti problemas, neeilines situacijas;
- Orientacija į rezultatą, iniciatyvumas;
- Analitinis mąstymas, kūrybiškumas;
- Gebėjimas dirbti su žmonių grupe (tiesiogiai ir nuotoliniu būdu);
- Geros anglų bei rusų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Excel, Power Point);
- Vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai:
- Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
- Dinamišką darbą jauname ir entuziastingame kolektyve.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Filialų valdymo skyriaus vadovas (-ė)" siųskite el. paštu arba per CV Market sistemą. Motyvacinis laiškas yra privalomas, be jo kandidatų CV nebus svarstomi.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!