Ieškome naujo komandos nario, norinčio dirbti klientų aptarnavimo srityje!
Darbo pobūdis:
– tiesioginis pacientų aptarnavimas;
– profesionalus konsultavimas, t.y. informacijos teikimas pacientams visais, su klinikos teikiamomis paslaugomis susijusiais, klausimais;
– pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas ir administravimas;
– skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, el. paštu;
– dokumentų administravimas;
– rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
– aukštos pacientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;
– klientų lojalumo vystymas ir didinimas.
Reikalavimai
– Patirtis tiesioginio klientų aptarnavimo srityje;
– labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
– geros anglų ir/ar rusų kalbos žinios;
– aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
– gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
– pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.
PRIVALUMAS: darbo patirtis odontologijos klinikoje.
Įmonė siūlo
– Puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką (6val. per dieną, I-V);
– Visas darbui reikalingas priemones;
– Laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
– Tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
– Galimybę augti ir tobulėti;
– Mokymus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!