Ieškome naujo komandos nario, norinčio dirbti klientų aptarnavimo srityje!
Darbo pobūdis:
– tiesioginis pacientų aptarnavimas;
– profesionalus konsultavimas, t.y. informacijos teikimas pacientams visais, su klinikos teikiamomis paslaugomis susijusiais, klausimais;
– pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas ir administravimas;
– skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, el. paštu;
– dokumentų administravimas;
– rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
– aukštos pacientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;
– klientų lojalumo vystymas ir didinimas.
Reikalavimai
– Patirtis tiesioginio klientų aptarnavimo srityje;
– labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
– geros anglų ir/ar rusų kalbos žinios;
– aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
– gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
– pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.
PRIVALUMAS: darbo patirtis odontologijos klinikoje.
Įmonė siūlo
– Puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką (6val. per dieną, I-V);
– Visas darbui reikalingas priemones;
– Laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
– Tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
– Galimybę augti ir tobulėti;
– Mokymus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!