-Tikslinės informacijos telefonu rinkimas iš klientų pagal sudarytus planus;
-Informacijos rinkimo, kaupimo ir valdymo metodikos suformavimas ir tobulinimas;
-Surinktos informacijos suvedimas į duomenų bazę;
-Informacijos valdymo efektyvinimas (taikant LEAN ar kitą metodiką), jos automatizavimas;
-Strateginių klausimų su kitais skyriais derinimas;
-Informacijos apie potencialius klientus suradimas.
Reikalavimai
-Anglų, rusų bei lenkų kalbų puikaus supratimo ir kalbėjimo;
-Informacijos rinkimo ir klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtis;
-Aukštasis universitetinis išsilavinimas (gali būti studentė/ -as);
-Bendravimo įgūdžiai/komunikabilumas;
-Kruopštumas, atsakingumas ir greita orientacija.
Įmonė siūlo
Tapęs mūsų komandos nariu, Jūs:
- dirbsite jauname ir draugiškame kolektyve,
- turėsite galimybę greitai pakilti karjeros laiptais,
- turėsite socialines garantijas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!