IT klientų aptarnavimo specialistas atsakingas už pagalbos teikimą ir sprendimų ieškojimą įmonėms bei privatiems asmenims, besinaudojantiems kompanijos teikiamomis paslaugomis.
• Teikti pagalbą, sprendžiant įvairias klientui iškylančias problemas, susijusias su svetainių talpinimu ir domenais
• Bendrauti su klientais telefonu, elektroninių paštu ar „chat‘u“
• Užtikrinti profesionalų sprendimų priėmimą bei informacijos teikimą
• Nuolat ieškoti būdų, kaip efektyviau padėti klientams, siūlant savo idėjas ir sprendimus.
Reikalavimai
• Patirtis klientų aptarnavime
• IT žinios ir išsilavinimas
• Puikūs bendravimo įgūdžiai
• Gebėjimas operatyviai ieškoti sprendimo būdų bei būti atspariam stresinėms situacijoms
• Atvira ir bendradarbiauti linkusi asmenybė, norinti prisijungti prie draugiškos komandos.
Įmonė siūlo
• Darbą šiuolaikiškame bei moderniame biure Vilniaus centre
• Neformalią aplinką jaunatviškame ir labai draugiškame kolektyve
• Įvairias papildomas naudas (sveikatos draudimą, mokymus, biblioteką, Xbox žaidimus, poilsio kambarį, užkandžius ir t. t.), jog darbas būtų tik malonesnis
• Priedus atspindinčius Tavo rezultatus
• Bei labai dideles tobulėjimo galimybes
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!