programinės įrangos/sistemos vartotojų aptarnavimas ir konsultavimas;
IT incidentų registravimas,
pirminė analizė;
vartotojų supažindinimas su sistemos atnaujinimais;
reikalavimų IT pokyčiams formulavimas;
kitų IT užduočių vykdymas.
Reikalavimai
sėkminga patirtis dirbant SERVICE DESK vartotojų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
bazinės Windows, Linux žinios;
kompiuterių/tinklų supratimas;
SQL/T-SQL, XML pagrindai;
privalumas aukštasis išsilavinimas IT srityje;
anglų kalbos žinios;
puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
greita orientacija, gebėjimas tiksliai identifikuoti problemas ir priimti efektyvius sprendimus nestandartinėse situacijose.
Įmonė siūlo
Prisijunk prie mūsų, nes mes:
skatiname ir palaikome nuolatinį tobulėjimą ir kvalifikacijos kėlimą;
puoselėjame atvirą kultūrą, skatiname kūrybingumą, turime draugišką komandą ir puikią darbinę atmosferą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!