• Kvalifikuotos IT pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais
• Antro lygio problemų sprendimas kompetencijos ribose
• Iškilusių IT problemų ir užklausų sprendimas bei valdymas, užsakymų vykdymas
• Naujų kompiuterizuotų darbo vietų paruošimas, konfigūravimas ir įrengimas
• Sistemos prieigos leidimų kūrimas
• Pagalbos centro efektyvumo didinimas, žinių duomenų bazės plėtimas
• IT sistemų nuolatinė stebėsena ir kontrolė
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas
• Darbo IT pagalbos centre (angl. Service Desk) patirtis
• Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
• Puikios anglų kalbos žinios (vokiečių kalbos žinios – privalumas)
• Windows ir iOS platformų išmanymas
• ITIL sertifikatas - privalumas
• Mažmeninės prekybos procesų bei technologijų išmanymas - privalumas
• Pozityvi komunikacija su vartotojais
Įmonė siūlo
• Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje
• Darbo aplinką, kuri remia sveiką gyvenseną
• Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
• Darbą dinamiškoje ir kūrybiškoje aplinkoje
• Renginius darbuotojams, jų vaikams ir šeimos nariams
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!