• IT įrangos ir paslaugų pirkimų organizavimas, susijusių sutarčių administravimas;
• Projektų, susijusių su įmonės IT veikla inicijavimas, optimizavimas bei tobulinimas;
• Bendrovės procesų efektyvinimas bei pasiūlymų teikimas pasitelkiant IT sprendimus;
• IT ilgalaikio turto priežiūra;
• Bendrovės IT biudžeto administravimas.
Reikalavimai
• Ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis IT aptarnavimo srityje;
• Darbo patirtis dirbant su sistema Jira (Service desk);
• Gebėjimas greitai perprasti verslo procesus;
• Užduočių formavimo ir paskirstymo komandos nariams patirtis – privalumas;
• Gebėjimas tinkamai planuoti, organizuoti ir vykdyti užduotis, nustatyti prioritetus;
• Vairuotojo pažymėjimas B kategorija;
• Domėjimasis IT naujovėmis.
Įmonė siūlo
• Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
• Prisidėti prie organizacijos vystymo ir įgyvendinti savo idėjas;
• Atsakingą darbą bei vertingą patirtį;
• Darbą savo srities profesionalų komandoje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.