2022-07-29 11:26:48

Klientų administravimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Ieškome organizuoto, pozityvaus, atidaus komandos nario į Klientų administravimo specialistės (-o) poziciją.

Pagrindinės jūsų atsakomybės:
• Informacijos, duomenų ir dokumentų administravimas;
• dokumentų pateikimas, pristatymas klientams bei atsakingoms institucijoms;
• sutarčių, priedų prie sutarties, papildomų susitarimų, nutraukimų ruošimas;
• komunikacija ir bendradarbiavimas su įmonės klientais bei partneriais: pvz., informavimas apie sutarties pratęsimą, nutraukimą, paslaugų sustabdymą
• teisingo dokumentų perdavimo kontrolė,
• CRM (santykių su klientais valdymas) sistemos administravimas- naujo kliento įvedimas, veiklos aprašymas, kontaktinės informacijos suvedimas ir atnaujinimas.
Šalia pagrindinių užduočių jums teks:
• dalintis darbais ir atsakomybėmis su biuro administratore ir pavaduoti ją;
• priimti, koordinuoti svečių atvykimą ir išlydėjimą;
• atsiliepti ir peradresuoti telefono skambučius;
• administruoti biuro priežiūrą.

Reikalavimai

Tikimės, kad jūs:
• puikiai mokate lietuvių kalbą;
• išmanote verslo etiketą;
• turite vairuotojo pažymėjimą ir mokate vairuoti automobilį su mechanine pavarų dėže;
• turite administracinio ir/arba vadybinio darbo patirties;
• esate draugiškas, malonus ir diplomatiškas;
• mokate vienu metu atlikti kelis darbus.
Jūsų privalumai
• Užsienio k. žinios – anglų k., rusų k. ar kt.
• raštvedybos subtilybių išmanymas.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:
• atlyginimą pagal jūsų kompetenciją ir motyvacines priemones;
• galimybes įsitraukti ir prisidėti prie įmonės vidinių projektų ar iniciatyvų;
• draugiškus kolegas, kurie padės ir patars atliekant užduotis;
• dalyvavimą profesiniuose seminaruose, konferencijose ar mokymuose.
Laukiame jūsų CV. Atsiųskite savo gyvenimo aprašymą iki šių metų spalio 10 dienos.