- Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas yra atsakingas už visų lygių klientų aptarnavimo komandos darbo efektyvumo ir kokybės užtikrinimą
- Skyriaus produktyvumo gerinimas
- Kasdienis komandos koordinavimas
- Efektyvumo or kokybės rodiklių įvedimas ir monitoringas;
- Komandos narių ugdymo planų sudarymas ir įgyvendinimas
- Bendradarbiavimas su pardavimais ir su RnD skyriais vystant produktus ir paslaugas
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (telekomunikacijos, IT)
- Klientų aptarnavimo komandos vadovavimo patirtis
- Komunikabilumas, rezultato siekimas, iniciatyvumas
- Geros anglų kalbos žinios ( rusų privalumas)
- Vairuotojo pažymėjimas
Įmonė siūlo
- Sparčiai augančios, vienos iš pažangiausių aukštųjų technologijų įmonių aplinką
- Galimybes profesiniam tobulėjimui
- Kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą bei priedus priklausančius nuo darbo rezultatų
- Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve
Kontaktai:
Remigijus Romas
rr(eta)afr.lt
+37064715975
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!