Klientų aptarnavimo specialistai (logistikos koordinatoriai) yra atsakingi už:
- Profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu (tik įeinantys skambučiai iš D. Britanijos, Airijos, Belgijos ir Olandijos);
- Problemų sprendimą;
- Aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
- Puikios anglų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Greita orientacija, komunikabilumas, paslaugumas ir entuziazmas.
Įmonė siūlo
- Vertingą klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtį su lyderiaujančia logistikos kompanija;
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojantį priedą;
- Intensyvų ir kokybišką mokymų ciklą;
- Įdomų darbą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
- Jauną, draugišką kolektyvą;
- Galimybę derinti studijas ir darbą.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!