Profesionalus komunikavimas su klientais telefonu, el. paštu bei gyvai;
Klientų konsultavimas apie įmonės produktus bei paslaugas;
Įmonės įvaizdžio formavimas vadovaujantis klientų aptarnavimo standartais;
Klientų informacijos atnaujinimas bei grįžtamojo ryšio surinkimas;
Problemų sprendimas.
Reikalavimai
Universitetinis/ aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
Komunikabilumas;
Taisyklinga lietuvių kalba;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Greita orientacija;
Atsakingumas;
Gebėjimas bendrauti kitomis kalbomis.
Įmonė siūlo
Darbą pagal darbo sutartį ir priedus už pasiektus darbo rezultatus;
Nuolatinius mokymus ir seminarus;
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!