Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Filialų valdymo skyrius
Darbo pobūdis:
• Vartojimo kredito sutarčių sudarymas;
• Klientų konsultavimas tiesiogiai ir telefonu;
• Pardavimai telefonu Bendrovės organizuojamų akcijų metu;
• Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas;
• Geros rusų kalbos žinios;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai
• Darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
• Darbas pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita).
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas/ (-ė) Šiauliai" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!