Klientų aptarnavimo specialistas atsakingas už siuntų registravimą, informacijos teikimą bei bendravimą su tarptautinės logistikos kompanijos klientais iš užsienio telefonu.
Reikalavimai
Labai geros anglų ir vokiečių kalbų žinios;
Labai geri komunikacijos įgūdžiai;
Lankstumas ir atsakingumas;
Orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
Vertingą darbo patirtį;
Įdomų darbą modernioje tarptautinėje kompanijoje;
Jauną ir draugišką kolektyvą;
Asmeninį tobulėjimą bei karjeros galimybes;
Galimybę dirbti pilnu arba nepilnu etatu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!