• Konsultuoti klientus elektroniniu paštu (anglų ir lietuvių kalbomis).
• Suteikti pagalbą sprendžiant klientų iškilusias problemas.
• Analizuoti klientų poreikius.
• Valdyti komunikacijos srautą.
• Dirbti su nuosavais įmonės projektais apimančiais įvairias produktų kategorijas.
Reikalavimai
• Puikios anglų kalbos žinios.
• Gebėjimas dirbti ne tik komandoje, bet ir individualiai.
• Atsakingumas ir rimtas požiūris į patikėtas užduotis.
• Gebėjimas greitai rasti informaciją, ją apdoroti ir pateikti klientui.
• Greitas naujų žinių įsisavinimas.
• Kompiuterinis raštingumas.
• Mandagumas, paslaugumas, aukšta bendravimo kultūra.
• Gebėjimas logiškai apsvarstyti iškilusias problemas bei greitai priimti sprendimus.
Įmonė siūlo
• Visapusišką pagalbą darbo metu.
• Galimybes tobulėti ir kilti karjeros laiptais.
• Galimybę derinti darbą su studijomis.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.