- Profesionalus įmonės klientų konsultavimas;
- Įmonės paslaugų pardavimas esamiems ir naujiems klientams;
- Darbas su duomenų baze.
Reikalavimai
- Noras tobulėti klientų aptarnavimo srityje ir mokytis iš šios srities ekspertų;
- Nepriekaištinga lietuvių kalba;
- Darbo patirtis nebūtina.
Įmonė siūlo
- Karjeros perspektyvas didelėje tarptautinėje kompanijoje;
- Intensyvius mokymus darbo pradžioje (nuo liepos 1 d.) bei galimybę dalyvauti nuolatos organizuojamuose mokymuose, seminaruose;
- Išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Darbą su jaunais, entuziastingais kolegomis;
- Galimybę užsiimti pardavimais;
- Motyvuojančią atlygio sistemą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!