Tavo pareigos
RENT BOUTIQUE klientų aptarnavimo specialisto darbas yra nenuobodus ir susideda iš šių pareigų:
Suteikti puikų klientų aptarnavimą „online“ (soc. tinklai, livechat, el.paštu, telefonu);
Suteikti kokybiškas konsultacijas RB „showroom‘e“ (slenkančiu grafiku);
Dirbti su užsakymų valdymo sistema (parengti siuntas, iškviesti kurjerius, koordinuoti grąžintas siuntas);
Reikalavimai
Tavo gebėjimai
Manome, kad Tu, kaip ir visi dirbantys RENT BOUTIQUE, domiesi mada ir pardavimais, esi draugiškas, komunikabilus ir ambicingas komandos narys, kupinas užsidegimo ir optimizmo. Tau nesvetimos šios asmeninės savybės:
Gebėjimas vienu metu efektyviai atlikti kelias užduotis bei dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai;
Pozityvumas, kruopštumas, paslaugumas;
Laisvai bendrauji užsienio kalbomis lenkų ir anglų kalbomis;
Tuomet mums reikia tavęs – tau mūsų!
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!