Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Filialų valdymo skyrius
Darbo pobūdis:
• Vartojimo kredito sutarčių sudarymas;
• Klientų konsultavimas tiesiogiai ir telefonu;
• Pardavimai telefonu Bendrovės organizuojamų akcijų metu;
• Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas;
• Geros rusų kalbos žinios;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai
• Darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
• Darbas pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita).
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas/ (-ė) Kaunas" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!