2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (Širvintos)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
• privačių bei verslo klientų aptarnavimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• pašto, finansinių ir kitų paslaugų pardavimas;
• informacijos teikimas klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
• atliktų darbų dienos ataskaitų rengimas.
• darbo laikas - 26 valandos per savaitę, darbas pagal patvirtintą darbo grafiką, pagal suminę darbo laiko apskaitą (2-3 kartai per mėnesį šeštadienį, poilsis - sekmadienis ir bet kuri kita savaitės diena).

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:
• moki dirbti kompiuteriu;
• turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
• puikiai supranti ir kalbi lietuviškai, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
• esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
• pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis.

Įmonė siūlo

Ką mes Tau siūlome:
• stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
• apmokymus neturintiems darbo patirties;
• visas socialines garantijas;
• laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.

Informacija telefonu: 8656 56154.
Mūsų internetinė svetainė: www.post.lt