- tiesioginis klientų / pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
- profesionalus konsultavimas - informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
- pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
- skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
- dokumentų administravimas;
- rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
- aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
Reikalavimai
- labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
- patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu;
- geri darbo MC Office įgūdžiai;
- geros anglų ir rusų kalbos žinios;
- aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
- gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
- pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.
Privalumas:
- Darbo patirtis odontologijos klinikoje.
Įmonė siūlo
- puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
- galimybę tobulėti;
- laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
- tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
- darbą komandoje, kurioje vertinama iniciatyva.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.