Kontaktų centro partnerių/užsakovų ( t.y. prekybos centrų, oro uostų ar komunalinių paslaugų) info linijų aptarnavimas, paslaugų ar prekių pristatymas, informacijos suteikimas, konsultavimas, užklausų registravimas;
Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu.
Reikalavimai
Puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, gera iškalba;
Taisyklinga lietuvių kalba;
Labai geras rusų kalbos mokėjimas (žodžiu);
Labai geras anglų kalbos mokėjimas (žodžiu);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word);
Savarankiškumas, organizuotumas, stipri orientacija į rezultatą;
Stresinių situacijų valdymas;
Darbo patirtis nėra būtina svarbiausia noras mokytis ir tobulėti;
Galimybė dirbti pamaininiu darbo grafiku.
Įmonė siūlo
Darbą jaunatviškame ir draugiškame kolektyve ir šiuolaikišką darbo aplinką;
Motyvuojančią darbo užmokesčio sistemą, premijas ir priedus;
Karjeros perspektyvas įmonių grupėje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!