Užtikrinimas, kad į klientų užklausas būtų reaguojama laiku ir tinkamai;
Nuolatinis klientų užklausų aptarnavimas;
Klientų aptarnavimo tobulinimas;
Efektyvus ir profesionalus klientų užklausų aptarnavimas telefonu ir elektroniniu paštu;
Užtikrinimas, kad klientų aptarnavimo procesas vyktų pagal kompanijos nustatytus principus;
Didžioji darbo laiko dalis - klientų aptarnavimas telefonu ir elektroniniu paštu.
Reikalavimai
Labai geros anglų kalbos žinios;
Aukštasis išsilavinimas;
Labai geri komunikavimo, klausymo ir rašymo įgūdžiai;
Klientų aptarnavimo patirtis;
Kompiuterinis raštingumas;
Galimybė dirbti nuo 14:00 iki 23:00 valandos (Kauno ofise).
Įmonė siūlo
Patrauklus atlyginimas;
Kompanijos mokymai;
Tikri iššūkiai ir karjeros galimybės;
Erdvė profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!