RESURSO klientė– moderni, tarptautinė klientų aptarnavimo įmonė, teikianti įvairias komunikacines paslaugas vidutinėms ir didelėms daugelio šalių korporacijoms.Įmonė turi du padalinius Lietuvoje – Vilniuje ir Kaune ir nuolatos ieško perspektyvių darbuotojų.
Laisvai bendrauji anglų bei norvegų kalbomis? Esi motyvuotas padėti žmonėms ir mėgsti bendrauti? Sugebi greitai reaguoti ir veikti?
Jei TAIP šis darbo pasiūlymas Tau!
Darbo pobūdis:
Įeinančių skambučių priėmimas, bendravimas su įmonės klientais bei jų atstovavimas.
Efektyvus įmonės klientų aptarnavimas (reikalingos informacijos suteikimas, pagalba klientams sprendžiant problemines situacijas ir pan.)
Dalyvavimas įmonės arba jų klientų organizuojamuose mokymuose, siekiant tobulinti profesinę veiklą.
Reikalavimai
Gera anglų kalba (ne žemesnis nei B2 lygis) ;
Geri danų k. kalbiniai įgūdžiai (ne žemesnis nei B2 lygis) ;
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Sugebėjimas greitai reaguoti ir veikti.
Įmonė siūlo
Lankstų darbo grafiką;
Kvalifikacinius mokymus bei komandiruotes į užsienį;
Nuolaidas įmonės darbuotojams (sporto klubuose, restoranuose ir t.t.);
Darbą draugiškame kolektyve.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!