Ieškome žmogaus, kuris su užsidegimu imtųsi:
- registruoti klientų kreipinius bei įrangos gedimus sistemose;
- nukreipti užregistruotus kreipinius atitinkamiems specialistams ir koordinuoti jų sprendimą;
- užtikrinti, kad būtų įvykdyti SLA įsipareigojimai;
- konsultuoti klientus baziniais IT klausimais;
- užsakyti įrangą iš tiekėjų.
Reikalavimai
Būtų puiku, jei Tu:
- turi puikius organizacinius, bendravimo ir kritinių situacijų valdymo įgūdžius, kitaip tariant galite susikalbėti su "įvairaus plauko" žmonėmis;
- esi atsakingas ir kruopštus;
- noriai pagelbėtum klientui bet kuriuo metu.
Mes džiaugsimės, jei Tu:
- įgijai išsilavinimą IT srityje;
- turi darbo patirties su automatizuotomis stebėjimo sistemomis.
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!