- ryšių su klientais ir VIP klientais palaikymas ir valdymas;
- klientų konsultavimas kasdieniais klausimais bei specialių akcijų metu;
- klientų pastebėjimų, įžvalgų ir pasiūlymų apibendrinimas;
- paslaugų kokybės gerinimo inicijavimas;
- glaudus bendradarbiavimas su kitais organizacijos skyriais;
- naujų idėjų ir metodikų pritaikymas gerinant klientų aptarnavimą.
Reikalavimai
- puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
- anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
- komunikabilumas, organizuotumas.
Privalumai:
- socialinių tinklų žinios;
- patirtis dirbant su CRM, TVS sistemomis.
Įmonė siūlo
- įdomų ir atsakingą darbą pramogų industrijos įmonėje;
- karjeros galimybes;
- darbą suderinamą su studijomis;
- dinamišką darbo aplinką;
- darbo vietą Vilniaus centre.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!