- Profesionalus įmonės klientų konsultavimas, informacijos teikimas;
- Darbas su vidine duomenų baze, jos administravimas, atnaujinimas;
- Galimybė derinti darbą su studijomis ir dirbti įvairiais etatais.
Reikalavimai
- Noras tobulėti klientų aptarnavimo srityje ir mokytis iš šios srities ekspertų;
- Optimizmas ir gera nuotaika bendraujant su klientais;
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- Darbo patirtis nebūtina.
Įmonė siūlo
- Karjeros perspektyvas didelėje tarptautinėje kompanijoje;
- Intensyvius mokymus darbo pradžioje bei galimybę dalyvauti nuolatos organizuojamuose mokymuose, seminaruose;
- Išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Darbą su jaunais, entuziastingais kolegomis;
- Motyvuojančią atlygio sistemą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!