- Profesionalus įmonės klientų konsultavimas, informacijos teikimas;
- Darbas su vidine duomenų baze, jos administravimas, atnaujinimas;
- Galimybė derinti darbą su studijomis ir dirbti įvairiais etatais.
Reikalavimai
- Noras tobulėti klientų aptarnavimo srityje ir mokytis iš šios srities ekspertų;
- Optimizmas ir gera nuotaika bendraujant su klientais;
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- Darbo patirtis nebūtina.
Įmonė siūlo
- Karjeros perspektyvas didelėje tarptautinėje kompanijoje;
- Intensyvius mokymus darbo pradžioje bei galimybę dalyvauti nuolatos organizuojamuose mokymuose, seminaruose;
- Išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Darbą su jaunais, entuziastingais kolegomis;
- Motyvuojančią atlygio sistemą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!