- Esamų klientų aptarnavimas telefonu;
- Užsakymų priėmimas, suvedimas į programą;
- Užsakymų administravimas ir priežiūra.
Reikalavimai
- Panaši darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Labai geri bendravimo, derybų įgūdžiai;
- Geri organizaciniai, kompiuterinio raštingumo (ypač Excel) įgūdžiai;
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
Įmonė siūlo
- Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius;
- Įdomų ir perspektyvų darbą draugiškame kolektyve;
- Atlyginimą bei karjerą, priklausančius nuo asmeninių sugebėjimų ir darbo rezultatų.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!