- klientų aptarnavimas bei informacijos teikimas telefonu (įeinantys skambučiai), problemų sprendimas ir aktyvus reagavimas į klientų poreikius;
- klientų pastebėjimų, įžvalgų ir pasiūlymų apibendrinimas;
- paslaugų kokybės gerinimo inicijavimas;
- glaudus bendradarbiavimas su kitais organizacijos skyriais;
- naujų idėjų ir metodikų pritaikymas gerinant klientų aptarnavimą.
Reikalavimai
- puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
- anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
- komunikabilumas, organizuotumas.
Privalumai:
- socialinių tinklų žinios;
- patirtis dirbant su CRM, TVS sistemomis.
Įmonė siūlo
- įdomų ir atsakingą darbą pramogų industrijos įmonėje;
- karjeros galimybes;
- dinamišką darbo aplinką;
- pamaininį slenkantį darbo grafiką;
- darbo vietą Vilniaus centre.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!