Efektyvus ir kokybiškas PirkEU klientų aptarnavimas telefonu, el.paštu ir socialinėse medijose;
Darbas su įeinančiais skambučiais;
Bendravimas su kolegomis užsienyje dėl klientų siuntų;
Klientų problemų sprendimas ir greitas reagavimas į užklausas;
Aktyvus įsitraukimas į klientų aptarnavimo procesų standartizavimą, tobulinimą ir vystymą.
Reikalavimai
Ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (telefonu ir el. paštu) - privaloma;
Aukšta kalbos kultūra ir puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Geri anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (rusų kalba būtų privalumas);
Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai ir gebėjimas valdyti stresines situacijas;
Orientuotas (-a) į rezultatą, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu;
Klientų aptarnavimo principų išmanymas ir stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
Įmonė siūlo
Galimybę save realizuoti greitai augančioje tarptautinėje įmonėje;
Palaikančius ir draugiškus kolegas;
Profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes.
Pagrindiniai privalumai
Karjeros augimo galimybės
Lankstumas bei geras darbo ir asmeninio gyvenimo balansas
Papildomos motyvacinės naudos
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Tarptautinės karjeros galimybės
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!