2025-01-23 11:16:08

Klientų aptarnavimo vadybininkas

CVMarket.lt klientas
1000 - 1200 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

  • Efektyvus ir kokybiškas PirkEU klientų aptarnavimas telefonu, el.paštu ir socialinėse medijose;
  • Darbas su įeinančiais skambučiais;
  • Bendravimas su kolegomis užsienyje dėl klientų siuntų;
  • Klientų problemų sprendimas ir greitas reagavimas į užklausas;
  • Aktyvus įsitraukimas į klientų aptarnavimo procesų standartizavimą, tobulinimą ir vystymą.

Reikalavimai

  • Ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (telefonu ir el. paštu) - privaloma;
  • Aukšta kalbos kultūra ir puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Geri anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (rusų kalba būtų privalumas);
  • Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai ir gebėjimas valdyti stresines situacijas;
  • Orientuotas (-a) į rezultatą, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu;
  • Klientų aptarnavimo principų išmanymas ir stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę.

Įmonė siūlo

  • Galimybę save realizuoti greitai augančioje tarptautinėje įmonėje;
  • Palaikančius ir draugiškus kolegas;
  • Profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes.

Pagrindiniai privalumai

Karjeros augimo galimybės
Lankstumas bei geras darbo ir asmeninio gyvenimo balansas
Papildomos motyvacinės naudos
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Tarptautinės karjeros galimybės