Efektyvus ir kokybiškas PirkEU klientų aptarnavimas telefonu, el.paštu ir socialinėse medijose;
Darbas su įeinančiais skambučiais;
Bendravimas su kolegomis užsienyje dėl klientų siuntų;
Klientų problemų sprendimas ir greitas reagavimas į užklausas;
Aktyvus įsitraukimas į klientų aptarnavimo procesų standartizavimą, tobulinimą ir vystymą.
Reikalavimai
Ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (telefonu ir el. paštu) - privaloma;
Aukšta kalbos kultūra ir puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Geri anglų kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu (rusų kalba būtų privalumas);
Stiprūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai ir gebėjimas valdyti stresines situacijas;
Orientuotas (-a) į rezultatą, gebėjimas valdyti daug informacijos vienu metu;
Klientų aptarnavimo principų išmanymas ir stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
Įmonė siūlo
Galimybę save realizuoti greitai augančioje tarptautinėje įmonėje;
Palaikančius ir draugiškus kolegas;
Profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes.
Pagrindiniai privalumai
Karjeros augimo galimybės
Lankstumas bei geras darbo ir asmeninio gyvenimo balansas
Papildomos motyvacinės naudos
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Tarptautinės karjeros galimybės
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.