• Klientų aptarnavimo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
• Ryšių su klientais palaikymas ir vystymas ;
• Užsakymų gamybos procesų kontrolė;
• Klientų poreikių vertinimas;
• Dokumentų rengimas;
• Pasiūlymų dėl skyriaus veiklos tobulinimo teikimas;
• Trumpų tekstų vertinimas;
• Kontaktų paieška;
• Užsakymų pateikimas klientams.
Reikalavimai
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Geras anglų ir rusų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
• Puikūs poreikių išsiaiškinimo, aktyvaus klausymosi įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti komandoje;
• Asmeninės savybės: kantrumas, organizuotumas, atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas;
• Puikus Microsoft Office programų, Google įrankių išmanymas.
Privalumai:
• Latvių kalbos žinios;
• Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą ir laiku mokamą atlyginimą bei visas socialines garantijas;
• Motyvuojančią darbo aplinką ir galimybę realizuoti savo idėjas;
• Puikią galimybę tobulėti profesinėje srityje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!