Bendradarbiavimas su bendrovės klientais;
Klientų užklausų registravimas ir jų vykdymo kontrolė;
Darbai susiję su dokumentų administravimu, apskaita;
Reikalavimai
Aukštasis/auštesnysis išsilavinimas;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Word, MS Excel, Outlook);
Puikus valstybinės kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
Geri bendravimo įgūdžiai, pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, mokėjimas dirbti savarankiškai;
Orientacija į klientą;
Geros raštvedybos žinios.
Įmonė siūlo
Visas socialines garantijas;
Laiku mokamą darbo užmokestį;
Geras darbo sąlygas;
Draugišką kolektyvą;
Galimybę tobulėti ir kilti pareigose.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!