• Bendrauti su esamais įmonės klientais, aiškinantis jų poreikius bei teikiant pasiūlymus;
• Užsakymų iš klientų priėmimas ir atidavimas vykdymui;
• Sąskaitų išrašymas ir atsiskaitymų kontrolė;
• Prekių pristatymo koordinavimas;
• Asistuoti pardavimų vadybininkui, teikiant pasiūlymus naujiems klientams.
Reikalavimai
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, Word);
• Geri bendravimo ir laiko planavimo įgūdžiai ;
• Pozityvus mąstymas, atidumas detalėms;
• Gera orientacija ir atsparumas stresui, kai darbas tiesiog verda;
• Darbo patirtis su apskaitos programomis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
• Draugišką kolektyvą;
• Konkurencingą stabilų atlyginimą ir nuo darbo rezultatų priklausančius motyvacinius priedus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!