Vystyti nuolatinę komunikaciją su esamais bei naujais klientais;
Ruošti bei aktyviai komunikuoti klientams periodines kokybinės veiklos ataskaitas;
Vykdyti nuolatinę paslaugų kokybės kontrolę;
Operatyviai atsakinėti į klientų užklausas;
Atlikti kitas vadovo, vadybininkų pavestas užduotis.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (verslo vadybos, ekonomikos, logistikos srityje privalumas);
Analitinis mąstymas;
Geri bendravimo, derybiniai ir reprezentavimo įgūdžiai;
Geri darbo MS Excel įgūdžiai.;
Savarankiškumas, noras tobulėti.
Privalumas:
Rusų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą sparčiai augančioje logistikos kompanijoje;
Galimybę augti ir tapti klientų aptarnavimo vadybininku;
Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą;
Tobulėjimo ir asmeninio augimo galimybes;
Draugišką kolektyvą;
Nemokamą kavą, arbatą, vaisius, bandeles;
Dalinai apmokamą kelionę į/iš darbo
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!