klientų konsultavimas ir aptarnavimas telefonu, papildomų paslaugų klientui pardavimas (darbas su išeinančiais skambučiais);
klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.
Reikalavimai
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
puikios anglų kalbos žinios (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
darbo laiką: darbo dienomis nuo 09:00h iki 17:00h;
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!