klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
darbas su grynaisiais pinigais, kasos dokumentais;
klientų grynųjų pinigų įnešimo / išėmimo operacijų vykdymas;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų paslaugų pardavimas esamiems ir besidomintiems klientams;
kiti, susiję klientų aptarnavimo skyriaus darbai.
Reikalavimai
patirtis dirbant su grynaisiais pinigais banke ar kitoje finansų įstaigoje;
ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo srityje;
atsakomybė ir nepriekaištinga reputacija;
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas;
puikios anglų arba rusų kalbų žinios;
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
galėsi planuoti savo laiką ir dirbti slenkančiu darbo grafiku (5 dienos per savaitę, 8 darbo valandos per dieną, laikas nuo 8 iki 18 val.);
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu;
sporto salę, stalo tenisą, stalo futbolą, virtualios realybės akinius ir kitus privalumus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.