klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
darbas su grynaisiais pinigais, kasos dokumentais;
klientų grynųjų pinigų įnešimo / išėmimo operacijų vykdymas;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų paslaugų pardavimas esamiems ir besidomintiems klientams;
kiti, susiję klientų aptarnavimo skyriaus darbai.
Reikalavimai
patirtis dirbant su grynaisiais pinigais banke ar kitoje finansų įstaigoje;
ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo srityje;
atsakomybė ir nepriekaištinga reputacija;
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas;
puikios anglų arba rusų kalbų žinios;
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
galėsi planuoti savo laiką ir dirbti slenkančiu darbo grafiku (5 dienos per savaitę, 8 darbo valandos per dieną, laikas nuo 8 iki 18 val.);
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu;
sporto salę, stalo tenisą, stalo futbolą, virtualios realybės akinius ir kitus privalumus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!