• Ilgalaikių santykių su esamais klientais palaikymas;
• Klientų koordinavimas: informavimas apie procedūras, klientų vizitų koordinavimas, registracija;
• Klientų pasitikimas ir jų nukreipimas;
• Skambučių ir kitų galimų susisiekimo kanalų valdymas;
• Klientų konsultavimas produktais;
• Klinikos priežiūra, bendrosios tvarkos palaikymas;
• Kitas administracinio pobūdžio darbas, susijęs su įmonės veikla.
Reikalavimai
• 2 metų analogiško darbo patirtis (privalumas);
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas);
• Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
• Geras rusų, anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Dalykinės ir asmeninės savybės: iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakomybė, geresnių rezultatų siekimas, imlumas, atidumas, lojalumas, noras puikiai atlikti užduotis.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą augančioje įmonėje;
• Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas;
• Karjeros galimybes ir tobulėjimą, siekiant profesinių tikslų;
• Konkurencingą atlyginimą, susidedantį iš bazinės ir neribotos kintamos dalies;
• Profesionalų kolektyvą;
• Nuolatinį darbą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!