Marketingo strategijos formavimas ir įgyvendinimas;
Įmonės įvaizdžio plėtojimas, žinomumo didinimas bei komunikacija;
Pardavimų palaikymo kampanijų organizavimas bei rezultatų analizė;
Bendradarbiavimas su reklamos, viešųjų ryšių, kūrybinėmis agentūromis bei kitais partneriais;
Marketingo kampanijų koordinavimas, monitoringas, analizė ir rekomendacijų teikimas;
Idėjų generavimas ir įgyvendinimas, naujų rinkodaros priemonių inicijavimas;
Socialinių tinklų administravimas ir turinio priežiūra (kartu su partneriais);
Ataskaitų ruošimas ir pristatymas;
Glaudus bendradarbiavimas su kitais įmonės skyriais.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (marketingo, komunikacijos ar artimose srityse)
Arba ne mažesnė nei 3 metų marketingo, komunikacijos, prekės ženklo valdymo ar panaši patirtis (tarptautinėje įmonėje – privalumas);
Darbo su kūrybinėmis reklamos ir medijų planavimo agentūromis patirtis;
Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, planuoti užduotis bei koordinuoti jų įgyvendinimą;
Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios;
Skaitmeninės rinkodaros įrankių ir medijų valdymo išmanymas, domėjimasis marketingo tendencijomis (privalumas);
Iniciatyvumas ir kūrybiškumas.
Įmonė siūlo
Sėkmingą karjerą atstovaujant tarptautiniam Karcher prekės ženklui Lietuvoje;
Stiprinti marketingo žinias mokantis Karcher akademijos mokymuose Lietuvoje ir kitose šalyse;
Auginti patirtį dalyvaujant įvairiuose verslo procesuose;
Galimybę dalyvauti įgyvendinant globalius marketingo projektus;
Inicijuoti ir įgyvendinti savo idėjas bei dalintis patirtimis tarptautinėje aplinkoje;
Kompetenciją ir atsakomybes atitinkantį atlygį bei priedus, priklausančius nuo pasiektų rezultatų;
Įmonės teikiamas papildomas naudas;
Kolegų palaikymą darbe bei smagų laiką kartu įmonės renginiuose.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.